2013-02-07

Hej bloggen!
Men nu var det ett bra tag sen jag bloggade!! Skäms på mig nu, fyyy.... måste verkligen bli bättre, och jag ska göra ett försök iallafall! :)
Och så helt plötsligt så är vi inne i 2013, tiden går så sjukt så fort asså... det har hämt en hel del under 2012/2013 så det kommer nog ett inlägg om det en annan dag skulle jag tro. Men för att göra en lång historia kort så tänkte jag ta det viktigaste nu. Och nu så går jag sissta året på Barn och Fritidsproggramet på Torsbergsgymnasiet, så jag tar studenten den 11 Juni! och jag har blivit singel igen, och det är verkligen skönt. Har äntligen hittat mig själv igen, så nu kommer det fler inlägg här på min blogg! Och nu så är jag ute på APU = praktik innom skolan, så ska vara på dagliga verksamheten på ridhuset på satllet i fem veckor nu. Så börjar skolan vecka 12!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0