2012-01-04

Första inlägget 2012, är hos min älskling nu. Julen var bra, fick många julklappar. En hel del (18 st) från Hossein <3 fick en glassmaskin, pengar, trisslotter, kläder å massa mer. Slutade skolan den 21 December, sen  vid 15 tiden så kom äskling till mig, massa myspys. Sen åkte hem efter en vecka, han var med sina kompisar. Sen kom han till mig den 1 Januari, dagen efter så åkte vi hem till han. Så nu är jag i Uppsala, inte en snögnutta ute fast det regnar och blåser. Sitter vid hans data å diggar musik på hans spotify, min har pajat.....
Får väl se vad vi hittar på sen, maten är i full gång, det blir lammkött, afansktris, morötter och russin. Det kmr nog å ta en stund innan allt blír klart (afghan mat som heter qabuli) hoppas att det blir gott :)
Hoppas att det blir ett bra år i år. Jag och Hossein har varitt ihop i ca 8  månader nu, tiden går så fort asså.

På måndag så börjar ridningen, sen på tiden börjar hevelet igen (skolan) längtar inte.......




Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0